Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to the current issue Skip to site footer

Revista Estudios de Lenguas - RELEN

Logo Logo
Logo
  • Login
ISSN-e: 2618-4222
Search
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact

Current Issue

Vol. 8 (2025)
					View Vol. 8 (2025)

Publicación en desarrollo 

Published: 2025-10-17

Artículos

  • Writing from multiple sources and digital competences in blended learning environments: Tutors’ beliefs and perceptions of students’ abilities

    Natalia Verónica Dalla Costa, María Victoria Sánchez, Natalia Andrea Bersano
    • pdf
  • A participatory action-research project: Content and Language Integrated Learning (CLIL) in a rural primary school

    Gabriela N. Tavella, Carina Fernández, María Cecilia Rivas
    • pdf (Español (España))

Reseñas

  • Ritual del Toro y el Tigre. Historias del pim pim

    Sandra Rodríguez Echazu
    • pdf (Español (España))
View All Issues

Language

  • English
  • Español (España)
  • Português (Brasil)

Keywords

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Make a Submission

Make a Submission
ISSN: 2618-4222
 
Este sitio ha sido actualizado a la versión de OJS 3.3.0.8 como parte de una iniciativa de apoyo técnico que ofrece conjuntamente el Public Knowledge Project (PKP), la Universidad de Nuevo León (UANL) y la Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM).