Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Logo Logo
Logo
  • Login
ISSN-e: 1669-9041 ISSN: 1667-4162
Search
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 22 No. 2 (2023)

Vol. 22 No. 2 (2023)

Published: 2025-06-30

Indice

  • Index

    Revista Escuela de Historia
    • pdf (Español (España))

Presentación

  • Introduction

    Comité Editorial
    • pdf (Español (España))
    • html (Español (España))

Artículos

  • A doctoral thesis in history seen from the research workshop. The political leadership of jujuy between 1835 and 1862: historiographical, theoretical and methodological approaches

    Federico Medina
    • pdf (Español (España))
    • html (Español (España))
  • Toward a Biographical History of the 2nd Count of Castrillo (1585–1670): an Itinerary Through the Sou

    Marcelo Paulo Correa
    • pdf (Español (España))
    • html (Español (España))
  • Reflections on the impact of the pandemic on the university teaching of history

    David German Terranova, Alejandra María del Carmen Masi
    • pdf (Español (España))
    • html (Español (España))

Reseñas

  • Karl Marx y el nacimiento de la sociedad moderna. Biografía y desarrollo de su obra. Volumen 1: 1818–1841, de Michael Heinrich,” Buenos Aires: Akal, 2021

    Nicolás Hernández Aparicio
    • pdf (Español (España))
    • html (Español (España))
  • Vries, Peer. An East Asian Route of Industrialization? The Case of Japan, 1868-1937. Library of Economic History, vol. 17. Leiden/Boston: Brill, 2022

    María Fernanda Justiniano
    • pdf (Español (España))
    • html (Español (España))

Language

  • English
  • Español (España)
  • Português (Brasil)

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Keywords

Make a Submission

Make a Submission

Indexada en

ISSN on line 1669-9041
Este sitio ha sido actualizado a la versión de OJS 3.3.0.8 como parte de una iniciativa de apoyo técnico que ofrece conjuntamente el Public Knowledge Project (PKP), la Universidad de Nuevo León (UANL) y la Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM).